Your Ad Here
DEVIL MANaka. Debiruman

DEVIL MANaka. Debiruman

DEVIL MANaka. Debiruman horror movie

J-Horror / Thriller 2004.When Akira is possessed, he becomes Devilman, a powerful demonic entity who somehow retains his human conscience.

It is up to Devilman to do battle with the heartless demons, including Ryo, who's become an equally powerful yet diametrically evil demon, in a climactic and apocalyptic showdown.

To Bookmark

To Share This Movie With a FriendCLICK HERE


To Make Movie FULL-SCREEN Click the + symbol on the Bottom Right of the Player

COMMENTS TEMPORARILY DISABLED

Aaron (1/16/2009 @ 6:11 am)
Hey, just wanted to thank you in advance, i am a big Devilman fan, i love Go Nagi\'s work and i have never seen the movie, thank you again, keep em coming
Jeff (1/16/2009 @ 7:57 am)
Thanks for uploading this!
LMAO who did music in the intro? lol!
Sada ADMIN
The music was made by one of our members called neil , if you want to listen to the whole song you can here .
donald (1/17/2009 @ 2:45 am)
u know wat sada??? this the best site i have!!! i always recomend this website to my friend...
everyday b4 i go to school im watching atleast one movie...
and this movie is one of the best!!!
very nice...
but the ending... is not so gud kinda sad... HUHU
ahaha a must seen movie... ty... kip up d gud work...
lala (1/17/2009 @ 8:09 am)
Aren\'t those guys the twins from FLAME Yusuke and Hisato.
Melhex (1/17/2009 @ 7:32 pm)
Good Movie
MR47 (1/18/2009 @ 10:28 am)
i know some ass hole always says this but......the anime/manga was waaaaay better story wise..i mean wtf was up with that gay ass ending. It had its moments though but damn what happened to devilman VS amon. throwin in a feathery satan just made it weak to me.Stanks anyways keep up the good work AHM
MR 47 (1/18/2009 @ 10:36 am)
Oh and another thing whats with all the Bromance in the end ...i mean damn i thought they where gonna kiss at one point. Act like some damn Posessed super demons ffs.
hellscion (1/29/2009 @ 12:40 am)
awesome intro there :D
thedude (1/30/2009 @ 5:56 pm)
I love when anime is made into live action!
on another note: Is there any chance of seeing \"Natural City\" here? I know it\'s more sci-fi maybe, but I saw a clips on youtube of some guy getting his face shot off and it looked like it might fit here
zetaro (1/31/2009 @ 10:43 pm)
is it possible to download the movie from this site? i would like to watch it in HD or a little better version(resolution) its more interesting :) i just ask if its possible :0 thanks a lot
mike (3/5/2009 @ 3:31 pm)
I watch this movie a awhile back and when it finish, i was like what was that? if i remember it correctly, he couldn\'t save the people he loved most, he\'s girl. what good is your power, if you can\'t save your love one. devil man nah change he\'s name to useless man if he is a man, no offense to the actor that, but to the character devil man he suck a weakling. go find a place a crawled in a hole maybe that will you useless devil freaks
mike (3/5/2009 @ 3:37 pm)
To Melhex, did you even watch the entire movie? how did you come with that this movie is good, no offense but are you mental? I suppose you call crap movie like this good, if i actually give you a good movie to watch, what would you rate that as hmm i wonder. this movie sucks thumbs WAY DOWN!
it\'s a load of craps
mike (3/5/2009 @ 3:41 pm)
To Melhex, that\'s right I speak my mind. Melhex let me ask you this alright simple stuff. Suppose you were given this powers, let say much like devil man blah blah but guess what you can\'t save any of the people you love when it counted most. I\'ll let you be the judge of that.
mike (3/5/2009 @ 3:50 pm)
I haven\'t seen a lot of anime on this, but from what i can tell from this film if is base closely to the anime itself, then anime sucks also.The one thing that i can say good about this,is that the character design for devil man is kinda cool looking. but as for the devil man itself and what it complished in the storyline. sucks big time.
by the way what did devil man accomplished? bringing he\'s own doom and also the people he care for most down with him, because he was too weak minded...nah he just a puss.
mike (3/5/2009 @ 4:03 pm)
Aaron and Melhex, you two like crappy heroes, if!!he is a hero in the storie, wait maybe he\'s a villain, ok take a step back and think hmmm , he didn\'t save much of anyone at all, plus the fact he help destroyed that place. good choice Aaron and Melhex for a hero ....NOT ...boo boo!!
Yoru (4/1/2009 @ 4:15 am)
i love that music lol neil did awesome work.
yoru (4/1/2009 @ 4:18 am)
it woulda been so cool if some scary ghost or somethin like that came poping out screaming DIEEEEE lol
Melhex (4/14/2009 @ 5:03 am)
To mike,
Its an opinion we all have one, so dude move on to the next video and stop tryin to start immature fights...Seriously you look stupid right now..
disposable teen (5/18/2009 @ 5:41 pm)
shiit mike its just a movie just chillax anyway i thought it was a pretty good movie 8/10
kindman (6/6/2009 @ 8:36 am)
Part 2, 3, 4 not working plz fix it. thank you
sada (ADMIN)
we are working on fixing this movie
Cynocefali (6/6/2009 @ 7:54 pm)
please fix. just watched part one need 2 see the rest
0hxtiff (6/17/2009 @ 7:21 am)
hey why isnt the movie woking for me?
MAN i searched all over google to find this movie and i finally found it and it isnt working ?!?!?!
dizxpnayx8o4 (6/17/2009 @ 8:54 am)
when is 2,3,4 going to start working?
sada (ADMIN)
All parts are now fixed guys.Enjoy
mannie (6/24/2009 @ 4:52 am)
lol i dont get this movie... its weeeiiirrrdddd
Kintai (7/5/2009 @ 6:59 am)
Sada: Dude, thank you so much for adding this movie. i became a huge DevilMan fan ever since i saw a commercial for the TV show while stationed in Okinawa back in 98.

I haven\'t watched it yet, just wanted to say thanks.
The Moon Samurai (10/10/2009 @ 4:55 am)
very interesting indeed
nauman.sheikh@geo.tv (11/24/2009 @ 7:33 pm)
nice dude whata movie added i realy enjoyed thank u so much.
VENOM (12/5/2009 @ 10:31 pm)
Hey Mike why don\'t you go suck someone\'s dick for a cheeseburger. Just because Aaron and Melhex like a movie and you don\'t doesn\'t give you the right to butcher their thoughts on it. You need to grow up a lot in that small, insignificant brain of yours.. your idea of a good movie is something like the Powerpuff girls movie....

Now for my opinion of the movie...
I like the movie for what it is. The devilman character is well designed. I don\'t think of this movie as horror as it\'s more action. Over all though I would give this movie a solid 8 outta 10. I still like it but the story line could use a little more. But i need to watch the ending still. So I will revise my thoughts at the end of the movie.
Abz (12/16/2009 @ 5:54 pm)
Hey whats the name of the movie at the start of the clip where Sada has posted the music video?. It\'s the one right at the start where the wierd ladies are holding that girl down.
perel_lee (3/3/2010 @ 6:01 am)
kind of corny..couldnt get in to it..too original..its like i seen it b4
Operior (4/8/2010 @ 9:31 pm)
Movie not found
Broken (4/18/2010 @ 4:05 pm)
Maybe there needs to be a "report dead link" button? Because this is dead.
Missy (4/28/2010 @ 8:42 am)
fuck all of u stupid magget filled humans..... u ppl always have some bullshit to say n criticise others when none of u lives on high pedestals. stupid fucks... im sick of ignorance.... n please stop asking is it bc ur black.... bc yes it is n its ur fault. ur very own kind made u this way.Y? bc of ur no logic ignorance... just look @ rap music today... like REALLY.. need i say much? i dont care about ur comments after this.... its all bullshit.
hahaha (5/9/2010 @ 2:51 am)
mike long time no see i guess youre still sucking your boyfriends dick
Gemma (5/20/2010 @ 7:13 pm)
It no worky =(
The D (7/18/2010 @ 5:42 am)
vid not found!
happygirl (8/2/2010 @ 3:31 am)
vid not found
Olympian (8/27/2010 @ 2:23 am)
Video Not Found

COMMENTS DISABLED